مرکز بازیابی اطلاعات هارد ، تعمیر و ریکاوری انواع هارد و سرور

مرکز بازیابی اطلاعات هارد، ایران هارد از سال ۱۳۸۴ به طور جدی شروع به ریکاوری اطلاعات از هر گونه هارد و سرور خراب و فرمت شده کرده است. طی این سال ها تمام تلاش خود را کرده‌ایم و با نرخ موفقیت بسیار بالا در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

بازیابی اطلاعات را به ما بسپارید. مشکلش مهم نیست

تعمیر و بازیابی اطلاعات انواع هارد ، سرور و کلیه دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات، تخصص ماست. شرکت ایران هارد هر روز بیش از ۱۰ مورد از این ایرادات را پذیرش می‌کند. بیش از ۱۸ سال تجربه حرفه ای بازیابی اطلاعات، به کارشناسان ایران هارد اجازه می دهد تا بازیابی اطلاعات سریع و اضطراری را برای مشاغل، افراد و نهادهای دولتی با حفظ امنیت و حریم خصوصی تأیید شده ارائه دهند.
(( اشتیاق ما کمک به رفع مشکل شماست ))

ریکاوری سرور

ریکاوری انواع

مرکز بازیابی اطلاعات هارد و سرور

ریکاوری هارد

ایران هارد، چگونه اطلاعاتم را بازیابی میکنه؟ با تخصص ، تجربه  و البته تجهیزات 🙂

اگر فکر می‌کنید که بخشی از دیتا هاتون رو از دست دادید، بلافاصله قبل از شروع هر کاری از متخصصان ما مشاوره دریافت کنید.
مرکز بازیابی اطلاعات ایران هارد، مراحل تعمیر و ریکاوری خود را گسترش داده و با شفاف‌ترین شرایط صنفی که در چهار بخش ساده خلاصه میشه در خدمت شماست.

بازیابی اطلاعات

ساختار منطقی فایل‌های سیستمی یا فایل‌های آسیب دیده بازسازی میشه

تحویل اطلاعات

داده‌هاتونو اول چک می‌کنید و بعد از تایید هزینه رو پرداخت می‌کنید.

مشاوره

متخصصین ما، علائم و ایرادات رو ارزیابی می‌کنند و بهترین راهکار رو پیشنهاد میدن.

ارزیابی

بعد از ورود دستگاه شما به این مرکز، طی ۲ الی ۴ ساعت عمیقاً بررسی میشه.

افتخار همکاری با سازمان‌ها

برخی از سازمان‌هایی که فرصت نجات اطلاعات حیاتی آن‌ها را داشتیم

سوالات متداول

با سرویس های ریکاوری اطلاعات ایران هارد با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

با اینکه ۷۰٪ از افرادی که به ما مراجعه می‌کنند پروسه بازیابی اطلاعاتشون با موفقعیت کامل انجام می‌شود. اما متاسفانه برخی از موارد به‌دلیل آسیب و یا دستکاری های زیادی که شدن درصد موفقعیت‌آمیز بودن پروسه ریکاوری بسیار پایینی دارند.

هزینه ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد بسیار متنوع است و به مدل هارد، سطح و نوع آسیب‌دیدگی و… بستگی دارد.
بنابراین مرکز ریکاوری اطلاعات ایران هارد قبل از اینکه قیمتی را اعلام کند ابتدا یک بررسی تخصصی و دقیقی روی هارد یا سرور شما انجام می‌دهد تا وضعیت دقیق را مشخص کند و با توجه به نرخی که اتحادیه انفورماتیک مشخص کرده بهترین قیمت را به شما ارائه کند. 

از این بابت که اطلاعات شما در امان است خیالتون راحت، ما زیر نظر سازمان‌های امنیتی مختلفی از جمله: اتحادیه رایانه انفورماتیک،سازمان ملی استاندارد و… هستیم. علاوه بر آن تیم بازیابی اطلاعات، پروتکل‌های لازم در تمام مراحل ریکاوری را برای محفوظ بودن اطلاعات شما رعایت می‌کند.

موارد نادری وجود دارد که با استفاده از نرم‌افزار های ریکاوری متعدد و غیر اصل که در اینترنت پیدا می‌‌شود را بتوان بازیابی کرد. قطعا بخشی از پروسه ریکاوری و بازیابی اطلاعات با کمک گرفتن از نرم‌افزار های تخصصی که لازمه‌ی استفاده از آنها داشتن سخت‌افزار های مخصوص ریکاوری می‌باشد، انجام می‌شود.

متاسفانه مرکز ریکاوری ایران هارد هارد هایی که باز شده باشند یا توسط افراد دیگری دستکاری ناشیانه شده باشندرا قبول نمی‌کند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر اطلاعاتتان به هر دلیلی پاک شده و برایتان ارزشمند است به هیچ عنوان هارد خود را دستکاری نکنید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.

"ضروری" indicates required fields

نامضروری
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ریکاوری اطلاعات با استانداردهای روز جهان

کار در ایران هارد با استفاده ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته و بروز صورت میگیره. اما داشتن این تجهیزات برای یک ریکاوری کامل، کافی نیست و نیاز به استانداردها و تجربه زیادی داره که مهندسین ما طی ۱۸ سال فعالیت و تحقیق در زمینه ریکاوری اطلاعات بدست آوردن قطعاٌ برای بازیابی اطلاعات شما از جدیدترین روش‌ها استفاده می‌کنیم.

مطالب جدید مجله