بازیابی اطلاعات سرور طبق استانداردهای جهانی

ما متخصص بازیابی اطلاعات سرور هستیم، فرقی نمی‌کند که سرور شما دچار مشکل فیزیکی شده یا ساختار RAID آسیب دیده.

+۲۰

سال تجربه تخصصی

+۴.۵

امتیاز در گوگل

+۲۵۰۰

مورد ریکاوری در سال

خاموشش کنید! در غیر این صورت ممکن است داده‌‌ها یا فایل‌های مهم شما ناخواسته آسیب ببینند. وقتی خاموشش کنید اطلاعات در حالت اصلی خود باقی می‌ماند که با این کار در زمان و هزینه‌ پروسه بازیابی اطلاعات سرور صرفه‌جویی می‌کنید. هرگز تنظیمات سرور را تغییر ندهید چون ممکن است باعث بازنویسی(overwite) داده‌ها شود.

بهتر است درباره نحوه جلوگیری از بین رفتن اطلاعات در Raid بیشتر بدانید.

در مواقع بحرانی که اطلاعات مهم از بین می‌روند مثل: خطا در بکاپ گیری یا مشکلات دیگری که سرور اجازه دسترسی به دیتا را نمی‌دهد، ایران هارد می‌تواند به شما کمک کند. در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات ایران هارد روزی سپری نخواهد شد، مگر اینکه حداقل اطلاعات مهم یک سازمان و مجموعه ریکاوری شود. همچنین تجربه ما در بازیابی اطلاعات RAID و انواع سرورهای مجازی، دیتابیس‌های SQL کمک حال مشتریان می‌باشد.

اولین کاری که بعد از خرابی سرور باید بکنیم

Recovery Services section2

مشاوره

متخصصین ما، علائم و ایرادات رو ارزیابی می‌کنند و بهترین راهکار رو پیشنهاد میدن.

ارزیابی

بعد از ورود دستگاه شما به این مرکز، طی ۲ الی ۴ ساعت عمیقاً بررسی میشه.

بازیابی اطلاعات

ساختار منطقی فایل‌های سیستمی یا فایل‌های آسیب دیده بازسازی میشه

چه نوع سرور هایی را ریکاوری میکنیم و چگونه؟

روند ریکاوری سرور در شرکت ایران هارد چگونه است؟​

بلافاصله که سرور آسیب‌دیده به دست ما برسد، مهندسین ایران‌هارد ابتدا مشخص می‌کنند آیا آسیب فیزیکی، نرم‌افزاری یا ترکیبی از هر دو است. اگر ایراد سخت‌افزاری باشد و بخشی از هارد های تشکیل‌دهنده آن نیاز به تعمیر داشته باشد، اول تک تک آنها را در کلین روم تعمیر می‌‌کنند و سپس از آن یک کپی (image) تهیه می کنند و بر این نسخه تمام عملیات بازسازی صورت می‌گیرد تا روند بازیابی بدون خطر از دست رفتن اطلاعات و یا خراب شدن فایل های اصلی پیش برود.

می‌دانیم دسترسی به اطلاعات سرور برای سازمان و شرکت ها بسیار حیاتی است بنابر‌این بخش زیادی از مجموعه ایران‌هارد صرفا به بازیابی و ریکاوری اطلاعات سرور اختصاص دارد. تا پاسخگو نیار چندین سرور بطور هم زمان باشیم و بتوانیم بالاترین سطح از کیفیت خدمات بازیابی اطلاعات را در بهینه‌ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم.

سوالات متداول ریکاوری اطلاعات سرور

متداول ترین دلایلی که میتوان به آنها اشاره کرد عبارتند از: فرمت کردن مجدد دیسک، خرابی های سخت افزاری سرور، حملات ویروسی، استهلاک و خرابی هاردها و از همه مهم‌تر خرابی هایی که برای RAID Control بوجود میاد و دستکاری های ناشیانه خود کاربر.

ما در ایران هارد، به موفقیت ۹۰% در بازیابی اطلاعات مفتخر هستیم. با تجربه چندین ساله در امر بازیابی اطلاعات و همچنین با حضور متخصصان آموزش دیده، ایران هارد مهارت ویژه‌ای در بازیابی اطلاعات حیاتی شما به صورت مؤثر و سریع پیدا کرده است.

پس از اینکه متخصصان ، ارزیابی کلی را انجام دادند، می‌توانند تعیین کنند که فرآیند بازیابی چقدر طول خواهد کشید. بازیابی اطلاعات سرور بستگی به اتفاق پیش آمده و از همه مهتر به اقداماتی که بعد از خرابی انجام دادید دارد؛ زیرا هر فرآیند بازیابی اطلاعات، مقادیر مختلفی از ابزار و زمان را به خود اختصاص می‌دهد. زمان بازیابی اطلاعات ممکن است بین ۳ تا ۱۰ روز کاری به طول بی انجامد. که البته در موارد اورژانسی این زمان کمتر هم خواهد شد.( بین ۱ الی ۳ روز)

هزینه بازیابی اطلاعات در موارد مختلف متفاوت است. به محض اینکه مهندسان ما علت و روش حل مشکل شما را ارزیابی کردند، کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و مدت زمان و هزینه براوردی را خدمتتان اعلام میکنند که در صورت تایید و موافقت شما مراحل ریکاوری شروع میشود. هزینه اعلام شده نسبت همان موردی که بوجود آمده و طبق نرخنامه اتحادیه رایانه خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت همراه با دریافت کیفیت خدمات خوب، رضایت بخش خواهد بود.

اگر در اثر از کار افتادن سرور اطلاعاتتان از دست رفت، فوراً با ایران هارد تماس بگیرید تا متخصصان فنی ما مشکل شما را ارزیابی کنند. در صورت امکان، از سرور خود استفاده نکنید و ترجیحا آنرا خاموش کنید؛ چراکه استفاده از آن می‌تواند سبب افزایش آسیب‌ها یا از بین رفتن داده‌ها شود.

یک روش ساده اما مؤثر برای جلوگیری از،  از دست رفتن اطلاعات، و همچنین متوقف شدن روند کار (که بسیار پر هزینه است) گرفتن بک‌آپ از اطلاعات ارزشمند است. برای جلوگیری از، از دست رفتن اطلاعات، مطمئن شوید که از داده‌هایتان بک‌آپ گرفته‌اید؛ خصوصاً اگر تغییرات مهمی از طریق سرور شما انجام می‌شود.

چرا ایران هارد؟

بازیابی اطلاعات سرور را به ما بسپارید

امروزه سرورها نقش بسیار مهمی در کسب و کارها ایفا می‌کنند.  ممکنه شما در مجموعه تون از یک هاست سرور، ایمیل سرور، سرور حسابداری یا از سرورهای مجازی استفاده کنید و این‌ها نقش کلیدی در پیش برد فعالیت‌های سازمان شما دارند.

اگر سرور شما بدون داشتن هیچ بکاپی دچار مشکل شده، مطمئنا شما هزینه‌ی سنگینی را متحمل خواهید شد اگر نتوانید دوباره به اطلاعات دست یابید. سرورها از هر مدلی که باشند بسیار حساس اند و بزرگترین منبع ذخیره اطلاعات برای استفاده هستند.

اگر به هر نحوی اطلاعاتتان از دست دادید، برای بازیابی اطلاعات سرور، بدون هیچ کار اضافه‌ای فقط کافیه با ما تماس بگیرید.

 کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.

"ضروری" indicates required fields

نامضروری
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ما به کسب و کار شما کمک می کنیم تا به تجارتتون ادامه بدید

به هر دلیلی که اطلاعات از دست رفته باشد این موضوع برای سازمان شما گران تمام می شود و باعث بوجود آمدن بحران خواهد شد اگر هر چه سریع تر چاره ای اتخاذ نکنید(منظور ما این نیست که خودتون آستین بالا بزنید و دست بکار بشید تا با دار و ندار خودتون و سازمانتون قمار کنید). علاوه‌ بر این اطلاعات می‌تواند محرمانه هم باشد که این برای ما کاملا قابل درک است.

با توجه به این مسائل شما باید در انتخاب شرکتی که بتواند حال شما را درک کند و تجربه این موقعیت‌ها را داشته باشد و از همه مهم‌تر امنیت اطلاعات شما را به عهده بگیرد بسیار دقت کنید.

ایران هارد

سوالی دارید؟

مرکز بازیابی اطلاعات هار و سرور

کافیه با ما تماس بگیری یا تلفنت رو برامون بذاری ما تماس بگیریم 🙂

اطلاعات تماس

منو

خدمات مجموعه

ما را فالو کنید

مرکز بازیابی اطلاعات هار و سرور

سوالی دارید؟

کافیه با ما تماس بگیری یا تلفنت رو برامون بذاری ما تماس بگیریم 🙂

اطلاعات تماس

منو

خدمات مجموعه

ما را فالو کنید

© ایران هارد ۲۰۲۲ | استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلا مانع است | طراحی و سئو با ☕ توسط: Edux